برگزاری دوره‌های 10 روزه آموزش آتش‌نشانی

0
181
عکس تزئینی است

كاركنان نمایشگاه بین المللی، بیمارستان پارسیان، بیمارستان صدر، شركت های خودرو سازی، شركت كاله و تعداد كثیری از عموم، دوره 10 روزه ایمنی آتش نشانی را فرا گرفتند.

به گزارش ایمنی پرس، با توجه به برنامه ریزی و ارائه تقویم آموزشی سالیانه معاونت آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران، دوره های آموزشی 1، 3، 10 و 45 روزه در بازه های زمانی گوناگون توسط كارشناسان حوزه آموزش تهیه و تدوین شد كه پس از بارگزاری در سایت های آتش نشانی تهران و مركز آموزش، متقاضیان شركت در این دوره های آموزشی اقدام به انجام فرآیند ثبت نام این دوره ها كردند.
بنابر گزارش محمد مختار جوزانی مدیر آموزش برون سازمانی مركز آموزش بین المللی سازمان آتش نشانی تهران; از ابتدای سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته توسط كارشناسان این حوزه سه دوره آموزشی 10 روزه برای بیش از 50 نفر برگزار شد كه شركت كنندگان در این دوره آموزشی شامل كاركنان شركت های خودرو ساز، نمایشگاه بین المللی، بیمارستان پارسیان، بیمارستان صدر، شركت كاله و عموم بودند.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی در محل مركز آموزش آتش نشانی تهران با حضور اساتید مجرب معاونت عملیات و آموزش در حال برگزاری است و شركت كنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی از قبیل تئوری حریق، لوله و اتصالات، خاموش كننده های دستی، پمپ و آبرسانی، كمك های اولیه، مبانی نجات، نردبان دستی، برق، پیشگیری و عملیات تركیبی در قالب ابتدایی آشنا می شوند.
جوزانی تصریح كرد: این دوره آموزشی به مدت 10 روز و روزانه به مدت 6 ساعت در حال برگزاری است كه پس از پایان دوره و برگزاری آزمون ارزیابی، برای قبول شدگان مدرك معتبر از سوی معاونت آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران صادر می گردد.
وی در پایان خاطرنشان كرد: علاقه مندان جهت شركت در دوره 45 روزه كه به صورت نیمه حرفه ای برگزار می گردد، می بایست در ابتدا مدرك حضور و قبولی در دوره آموزشی 10 روزه را ارائه نموده تا بتوانند دوره آموزشی نیمه حرفه ای را سپری كنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده − 13 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.