جلال ملکی خبر داد؛

بیرون کشیدن سه دستگاه خودرو از گل و لای در تهران+عکس

0
4
بیرون کشیدن سه دستگاه خودرو از گل و لای در اتوبان خرازی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حادثه گرفتار شدن چند خودرو را داخل گل و لای خبر داد.

به گزارش ایمنی پرس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حادثه گرفتار شدن چند خودرو را داخل گل و لای خبر داد و گفت: ساعت یک و نیم بامداد امروز حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای با آدرس انتهای بزرگراه خرازی به غرب خیابان اردستانی اعلام و بلافاصله دو ایستگاه به همراه خودرو نورافشان به محل اعزام می‌شوند.عوامل شهرداری منطقه به همراه یک دستگاه لودر نیز در محل حاضر بودند.
ملکی ادامه داد: در پی بارش‌های شدید شب گذشته مقدار زیادی سنگ و گل و لای و آب از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به این قسمت وارد شده که باعث شده بود سه دستگاه خودرو شامل مزدا وانت، سمند و ام وی ام داخل گل و لای گرفتار شوند.
وی با اشاره به موفقیت آمیز بودن این عملیات تصریح کرد: خوشبختانه در لحظات اولیه سرنشینان موفق شده بودند از خودرو خود خارج شوند. شدت آب و گل و لای خودروها را به حالت نیمه واژگون درآورده بود که با کمک آتش‌نشانان خودروها به حالت اولیه برگردانده و با کمک لودر شهرداری آنها را از آن بخش خارج و به محل امنی منتقل کردند.

بیرون کشیدن سه دستگاه خودرو از گل و لای در اتوبان خرازی

پس از آن هم نیروهای حاضر در محل مشغول ایمن سازی و بازگشایی معبر بودند و سنگ و گل و لای موجود در معبر را پاکسازی کردند.ملکی در پایان گفت: حوالی ساعت ۵ بامداد آتش نشانان محل حادثه را تحویل عنوان شهرداری داده و مراجعت کردند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیست − 13 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.