تخریب و نوسازی املاک به صورت مسکونی در محله دماوند

    0
    11

    با تغییر نحوه صدور پروانه املاک بخش عمده خیابان دماوند، صدور پروانه تخریب و نوسازی املاک به صورت مسکونی در این خیابان منطقه ۸ تهران امکان‌پذیر شد.

    به گزارش ایمنی پرس، فاطمه تنهایی؛ شهردار منطقه 8 با اعلام فراهم آمدن امکان صدور پروانه بر اساس پهنه‌بندی جدید اظهار کرد: با توجه به اینکه در ادوار گذشته صدور پروانه ساخت و ساز در مسیر خیابان دماوند در قالب پهنه S122 (کار و فعالیت) یا تجاری ـ اداری بود و مالکان املاک واقع در این محور تمایل برای تخریب و نوسازی املاک خود نداشته و از نظر کسب و کار دچار مشکل بودند.

    وی ادامه داد: با پیگیری معاونت معماری و شهرسازی منطقه و بر اساس ابلاغیه دبیرخانه کمیسیون ماده 5 با تغییر پهنه بخش عمده‌ای از محور دماوند به M111 ، M113 (مختلط، تجاری، اداری و مسکونی) موافقت شد و امکان صدور پروانه بر اساس پهنه‌بندی جدید میسر شد.

    شهردار منطقه 8 ضمن تشریح این ابلاغیه، افزود: جهت ترغیب مالکین محور دماوند به تخریب و نوسازی و صدور پروانه نوسازی، جهت تغییر پهنه کار و فعالیت به مختلط اداری ـ مسکونی، اداری ـ تجاری اقدام شد که انتظار می‌رود با این اقدام تقاضای صدور پروانه و نوسازی املاک این محور افزایش داشته باشد.

    تنهایی تصریح کرد: در تغییر پهنه املاک از پهنه S122 به ‌M111 ،M113 امکان صدور پروانه از تجاری و اداری به مختلط مسکونی و تجاری و اداری و یا مسکونی فراهم شده است.

    گفتنی است، متقاضیان و شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه و نسبت به صدور پروانه املاک خود اقدام کنند.

    انتهای پیام

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    11 − هشت =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.